Thursday, January 1, 2009

;p

wist u het? Ik houd nog van u. de een paardagen leden alvorens wij ontmoetten, sooooo van I verliezend u. voelden en toen wij samenkwamen, voelde ik deze manier gelukkig maar zenuwachtig van coure. toen ik uw broer zag lopend bij roltrap in de zelfde plaats waar ik u ontmoette, wens dit ik ook ontmoette u kan. en welomlijnd heeft mijn wens kwam waar.

Ik wil nog samen de oude tijd wanneer wij. Ik ken het, hebt u me gehaat. en houd van een een ander meer pretier meisje. maar ik weet niet waarom ik van u nog houd. en mijn liefde niet alleen weinig. maar het veel.

Ik herinner me wanneer u mijn wang alles in één keer naast het gebied kust. en ik was tezelfdertijd zeer gelukkig. en, wanneer u mijn haar met een liefde raakt. oh ja, houd ik zeer van u. ik weet het, hebt u een duisternistijd in mijn leven gebracht. maar ik vergeef u altijd en wens dit u aan me zult terugkeren. maar ik weet mijn wens onmogelijk is. omdat u van me niet meer houdt.

Ik bid altijd dat u me einde haat. en… keert u aan me, hm ja terug minstens u die mijn bestfriend gaan zijn. oh mijn god, mis ik u deze zo slechte manier. zo slecht.

1 comments:

andin said...

sya ini maksudnya apa ya?